مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:102021-10-27اقتصادي

رییس کل بانک مرکزی: پیش بینی من از ماه های آینده برای آرامش بازار ارز خوب است


در حال حاضر درآمد دولت نسبت به گذشته افزایش یافته و دسترسی به منابع ارزی نیز بهتر شده است که این موارد به کنترل بازار ارز کمک کرده است.

- در حال حاضر درآمد دولت نسبت به گذشته افزایش یافته و دسترسی به منابع ارزی نیز بهتر شده است که این موارد به کنترل بازار ارز کمک کرده است.

علی صالح آبادی با بیان اینکه در این مدت یک و نیم میلیارد دلار برای واکسن اختصاص یافته است، گفت: پیش بینی من از ماه های آینده برای آرامش بازار ارز خوب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس کل بانک مرکزی چهارشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی به تشریح برنامه های خود در مدیریت بازار ارز، کنترل تورم و حمایت از تولید پرداخت.

صالح آبادی در آغاز درباره وضعیت بازار ارز گفت: در حال حاضر درآمد دولت نسبت به گذشته افزایش یافته و دسترسی به منابع ارزی نیز بهتر شده است که این موارد به کنترل بازار ارز کمک کرده است.

وی افزود: در بازار متشکل هم از زمانی که کار خود را شروع کرده است روز به روز عمق بازار بیشتر شده است، در سال 98 عمق بازار 50 میلیون دلار بوده که در سال 99 به 700 میلیون دلار رسیده است و امسال نیز تاکنون بیش از این میزان در بازار متشکل مبادله شده است.

او گفت: بانک مرکزی در این بازار بازارگردان است اما هیچگونه عرضه ای ندارد و خود صادرکنندگان ارز را در بازار عرضه می کنند و نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل بانک مرکزی: پیش بینی من از ماه های آینده برای آرامش بازار ارز خوب است

رییس کل بانک مرکزی: پیش بینی من از ماه های آینده برای آرامش بازار ارز خوب است