مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 20:002021-10-27حوادث

«هیچ» از آدمکشی 30 میلیونی!


جوانی که با همدستی یک متهم اجاره ای، جنایتی هولناک را در مشهد رقم زده بود، درحالی نقش خود را هنگام ارتکاب قتل انکار کرد که همدست وی نیز مدعی شد از این آدمکشی که قرار بود به خاطر آن 30 میلیون تومان دریافت کنم، هیچ چیزی نصیبم نشد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، صبح سوم مهر گذشته، جوان تبعه خارجی به نام کیاوش به همراه دایی خودش وارد پلیس آگاهی شد و در حالی که به شدت خود را مضطرب نشان می داد، از پلیس برای یافتن پسرخاله گمشده اش کمک خواست.

این جوان 21 ساله که مدعی بود بعد از چند روز بر ترس خود غلبه کرده و قصد دارد رازی را افشا کند به کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی گفت: روز چهارشنبه گذشته (1400.

6.

31) من در منزل پسرخاله ام (بهمن عزیزی) بودم که ناگهان 3 مرد لباس شخصی وارد خانه شدند و ادعا کردند که شما جرایم سیاسی دارید! وی ادامه داد: آن مردان ناشناس سپس چاقویی را زیر گلوی بهمن گذاشتند و او را به طبقه بالای آپارتمان بردند! در همین حال یک قمه هم به دست من دادند تا اثر انگشتم روی آن بماند! ولی بعد از گذشت چند دقیقه متوجه شدم که مردان لباس شخصی پسرخاله ام را با زور و تهدید با خود بردند و مرا در خانه به تنهایی رها کردند.

به همین خاطر چند روز بود که جرئت نداشتم این ماجرا را برای کسی بازگو کنم اما وقتی دیدم از پسرخاله ام خبری نشد، امروز تصمیم گرفتم تا از پلیس کمک بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هیچ» از آدمکشی 30 میلیونی!

«هیچ» از آدمکشی 30 میلیونی!