مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 19:452021-10-27سياسي

شهردار تهران الگوی مناسبی برای مدیران جوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در پیامی از اقدام شهردار تهران در پی لغو حکم مشاوره آقای حیدری تقدیر کرد و گفت: - رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در پیامی از اقدام شهردار تهران در پی لغو حکم مشاوره آقای حیدری تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران در پیامی از اقدام شهردار تهران در پی لغو حکم مشاوره آقای حیدری تقدیر کرد و گفت: شهردار تهران الگوی شایسته ای برای مدیران جوان و آینده سازان کشور هستند و این خدمات و زحمات منشا تحول در شهر تهران خواهد بود.

بر اساس این گزارش متن پیام رییس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر به شهردار تهران به شرح ذیل است:برادر ارجمند جناب آقای دکتر زاکانیشهردار محترم تهرانبا سلام و احترامدر پی انتشار پیام شما مبنی بر لغو حکم جناب آقای مهندس حیدری بدین وسیله لازم دیدم تا از تصمیم شجاعانه شما تقدیر نمایم.

توجه به نظر و خواسته شهروندان فهیم، اهالی خدوم رسانه و دلسوزان نظام جز مهمترین رویکرد های منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش است و خدا را شاکریم که جناب عالی غیرتمندانه در پای وعده های خود ماندید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران الگوی مناسبی برای مدیران جوان است

شهردار تهران الگوی مناسبی برای مدیران جوان است