مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 19:052021-10-27سياسي

لزوم هم افزایی برای حل معضلات شهری


در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله تکدیگری و حاشیه نشینی و اعتیاد، تنها شورای شهر و شهرداری نمی توانند با این معضلات مقابله کنند و خواست عمومی و هم افزایی بین دستگاه های مختلفی را می طلبد.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز گفت: در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله تکدیگری و حاشیه نشینی و اعتیاد، تنها شورای شهر و شهرداری نمی توانند با این معضلات مقابله کنند و خواست عمومی و هم افزایی بین دستگاه های مختلفی را می طلبد.

افسانه خواست خدایی چهارشنبه 5 آبان در یک کنفرانس خبری با اشاره به اینکه همواره ثمره هم اندیشی با نخبگان و متخصصان مثبت و سبب پیشرفت است، به اموری که در این دوماهه توسط وی با همکاری دیگر اعضای شورا در مسئولیت های محوله پیگیری شده و یا تحقق یافته اشاره کرد.

او در ادامه بر ضرورت استفاده از طرفیت نخبگان، چاره اندیشی برای تعامل بیشتر با رسانه ها و متخصصین امور، ساماندهی مشکلات روستاهای هادی و هماهنگی با دهیاری ها، استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، پیگیری جدی مشکلات مردم مناطق همجوار رودخانه چنارراهدار، برگزاری جلسات منظم و پیگیری عملی در کمیته رسیدگی به درخواست های مردمی و پیگیری شکایات تاکید کرد.

رییس کمیسیون هوشمندسازی و فن آوری اطلاعات شورای شهر شیراز نیز در این نشست با اشاره به اینکه مدیریت مدرن و توسعه دیجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی برای حل معضلات شهری

لزوم هم افزایی برای حل معضلات شهری