مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:552021-10-27سياسي

ارتقای دهستان سادات محمودی و بخش پاتاوه مورد توجه است


نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و بخش پاتاوه مورد توجه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و بخش پاتاوه مورد توجه است.

مهدی روشنفکر در جمع مردم شهر پاتاوه افزود: دردها و مشکلات را درک می کنیم در بسیاری از خانواده ها جوانان با مدارک بالای علمی هستند، استان ما با اینکه در بسیاری از ظرفیت ها بالاتر از سایر استان ها قرار دارد اما در برخورداری از امکانات و زیرساخت ها در حق آن اجحاف شده است.

وی اظهارکرد: وضعیت بهتری نسبت به برخی از استان ها دارد، اما نبود زیرساخت های صنعتی و عدم فعالیت کارخانه ها و واحدهای صنعتی و تولیدی باعث شده تا در اشتغال با مشکلات زیادی روبرو باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطالبه مردم دهستان سادات محمودی خاطرنشان کرد: موضوع ارتقاء دهستان سادات محمودی به بخش و همچنین ارتقاء بخش پاتاوه به عنوان یکی از بزرگترین بخش های کشور مورد توجه بنده هست و تمام تلاش خود را برای تحقق این موضوع به کار می گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای دهستان سادات محمودی و بخش پاتاوه مورد توجه است

ارتقای دهستان سادات محمودی و بخش پاتاوه مورد توجه است