مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-27سياسي

شهر در دست وانت هاست!


رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه موضوع وانت بار ها امروز به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده و این مشکل یک موضوع بین بخشی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز،  اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندان و برخورد مناسب با دستفروشان به ساماندهی وانت بارها تاکید کردند.

وانت بار ها امروز به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده است روح الله رشیدی رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه سعی کردیم به صورت کلی مشکلات و مسائل مناطق مختلف را در کمیسیون بررسی کنیم، گفت: تمام پروژه ها و برنامه های موجود بررسی شده و امروز به دنبال راهکار برای تکمیل پروژه ها هستیم.

وی با بیان اینکه موضوع وانت بار ها امروز به یک مشکل ترافیکی تبدیل شده و این مشکل یک موضوع بین بخشی است، گفت: این موضوع به یک آبروریزی تبدیل شده است که باید با همکاری تمام بخش ها نسبت به رفع این مشکل اقدام کرد.

گناه مردم چیست؟ فریدون بابایی اقدم دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز با انتقاد از طولانی شدن اجرای خیابان 42 متری گفت: در دنیا به سمت پروژه هایی می روند که سرعت حمل ونقل را افزایش و زمان رفت و آمد را کاهش می دهد اما در ایران و در تبریز ما چندین س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر در دست وانت هاست!

شهر در دست وانت هاست!