مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-27سياسي

70 درصد زندانیان به شکل مجازی در دادگاه شرکت می کنند


رییس مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در بحث اعزام زندانیان از زندان به محاکم برای رسیدگی به پرونده به طور میانگین در سراسر کشور 70 درصد زندانیان اعزام نمی شوند و کار مجازی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد کاظمی فرد رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات غیر حضوری است این امکان وجود دارد در آینده نه چندان دور این امکان را برای مردم فراهم کنیم که بدون مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از منزل بتوانند برخی از درخواست ها و .

انجام دهند.

وی گفت: هوشمند سازی مسیری است که از سال گذشته آغاز شده و تاکنون 70 سامانه و اقدامات متفاوت انجام شده تا بتوانیم به چند هدف برسیم، یکی از این اهداف دسترسی آسان به عدالت است، هرکس در هر جایی بتواند به خدمات قضایی مورد نظر دسترسی داشته باشد.

در این راستا اقدامات متفاوتی انجام شد، راه اندازی اپلیکیشن عدالت همراه، درگاه ملی قوه قضاییه و .

از این اقدامات بود.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: از موارد دیگر که در بحث هوشمندسازی دنبال آن هستیم رسیدگی سریع و متقن آرا است که بتوانیم اطاله دادرسی را کاهش دهیم.

در این راستا اقدامات 2 دسته است، یکی این که خود مردم دسترسی سریع تری به قوه قضاییه داشته باشند و دسته دیگر مربوط به بحث رسیدگی است که بتوانیم ابزارهایی در اختیار قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد زندانیان به شکل مجازی در دادگاه شرکت می کنند

70 درصد زندانیان به شکل مجازی در دادگاه شرکت می کنند