مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 18:402021-10-27سياسي

هدیه سازمان بازرسی کل کشور تقدیم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد


حجت الاسلام درویشیان با حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران بسته هدیه سازمان بازرسی کل کشور شامل اهم آسیب ها و چالش های این حوزه را تقدیم سید امیرحسین قاضی زاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن درویشیان در دیدار با معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بسته هدیه سازمان بازرسی کل کشور شامل اهم آسیب ها و چالش های بنیاد شهید گفت: توفیق خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و شأن و مرتبه خدمت به و خاندان معظم شاهد و ایثارگر باشند.

رییس سازمان بازرسی کل کشور تأکید کرد: لازمه حکمرانی خوب، نظارت است.

مجریان مجرب همراه با نظارت کارآمد تحقق اهداف را عملی می سازند و با شناسایی آسیب ها بسیاری از مشکلات دستگاه ها مرتفع می شود.

درویشیان با اشاره به بسته هدیه سازمان بازرسی کل کشور گفت: این بسته شامل اهم آسیب ها، چالش ها و راهکارهای رفع این آسیب ها و چالش ها در حوزه بنیاد شهید است که تقدیم می شود.

وی پیشنهاد داد کارگروه مشترکی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان بازرسی کل کشور تشکیل شود تا موضوعات مربوط به بسته هدیه سازمان بررسی و اجرایی شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امر نظارت در فعالیت های بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امیدواریم با افزایش سطح همکاری ها و تعامل روز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدیه سازمان بازرسی کل کشور تقدیم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد

هدیه سازمان بازرسی کل کشور تقدیم رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد