مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-27سياسي

پیام آیت الله حسینی به مناسبت شهادت ستوان یکم موسی نوروزی


آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج به مناسبت شهادت ستوان یکم موسی نوروزی پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی پیام تسلیتی به مناسبت شهادت ستوان یکم موسی نوروزی از فرزندان منطقه دیشموک که در مقابله با اشرار به شهادت رسید صادر کرد.

در این پیام آمده است: وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ خبر غم انگیز شهادت سرباز ولایت و مدافع امنیت ستوان یکم شهید والامقام موسی نوروزی از فرزندان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد و از خطه مردپرور دیشموک که نقش موثری در برقراری نظم، امنیت و آرامش جامعه داشت موجب تاسف و تالم اینحانب و همه مردم استان شد.

 بی تردید اقتدار و آرامش کنونی ما و استمرار آن، مدیون این رشادت ها و ایثارگری و مجاهدت سربازان دلیر حریم امنیت است که شهدای بسیاری را در راه انقلاب و آرمان های بلند امام راحل(ره) و تأمین امنیت ایران اسلامی فدا کردند.

بر خود فرض می دانم وصال عاشقانه این نیروی مجاهد و خدوم را در راه ایجاد نظم و امنیت که توسط خبیث ترین افراد و اشرار مسلح مورد هدف قرار گرفت را به پیشگاه ولی عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهان و پرسنل معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام آیت الله حسینی به مناسبت شهادت ستوان یکم موسی نوروزی

پیام آیت الله حسینی به مناسبت شهادت ستوان یکم موسی نوروزی