مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:352021-10-27اقتصادي

هفت تپه در آغوش طرح های هفت گانه


پس از کش وقوس های فراوان میان کارگران و خلع ید مالک شرکت نیشکر هفت تپه، بالاخره تکلیف این شرکت مشخص و مدیریتش از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی سپرده شد.

- قاسم منصور آل کثیر / روزنامه شرق پس از کش وقوس های فراوان میان کارگران و خلع ید مالک شرکت نیشکر هفت تپه، بالاخره تکلیف این شرکت مشخص و مدیریتش از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی سپرده شد.

اما شرکت توسعه نیشکر در این مقطع حساس چه نقشی می تواند برای هفت تپه ایفا کند؟ ضمن اینکه می توان تصمیمی را که مدیریت شرکت توسعه نیشکر در چنین شرایطی گرفت جسورانه دانست و انتخاب مدیرعامل جدید نیز هوشمندانه به نظر می رسد، لازم است اندکی به نقش مؤثر این شرکت برای احیای هفت تپه اشاره کرد.

شرکت توسعه نیشکر را اکنون به عنوان بزرگ ترین هلدینگ تولید شکر می شناسند که سالانه 500 تا 700 هزار تن، حدود 50 درصد شکر مورد نیاز کشور را تولید می کند که متشکل از هفت شرکت کشت و صنعت به همراه شرکت های صنایع جانبی از قبیل نئوپان و.

است.

نمودار رشد ِنی و تولید شکر در این شرکت با داشتن ماشین آلات به روز، کافی و نیروی انسانی متخصص و مجرب از سال 1377 تاکنون تصاعدی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفت تپه در آغوش طرح های هفت گانه

هفت تپه در آغوش طرح های هفت گانه