مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:302021-10-27اقتصادي

دولت سیزدهم تلاش خود را برای تسهیل موانع تولید به کار گرفته است


دولت سیزدهم تلاش خود را برای تسهیل و رفع موانع تولید به کار گرفته و با اجرای برنامه های دقیق و کارشناسی تولید را برای تولیدکنندگان تسهیل و سودآور خواهد کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه رفع مشکلات کارخانه تعطیل شده قند نورآباد و ممسنی با حضور معاون اجرایی رییس جمهوری، نمایندگان مالک کارخانه، نماینده استانداری فارس و نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار و طرفین درباره نحوه و زمان بندی اقدامات لازم برای آغاز به کار مجدد این کارخانه توافق کردند.

صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهوری در این جلسه گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای تسهیل و رفع موانع تولید به کار گرفته و با اجرای برنامه های دقیق و کارشناسی تولید را برای تولیدکنندگان تسهیل و سودآور خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد مالک کارخانه برنامه زمانی بازسازی و آماده سازی کارخانه را تا 15 آبان به استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و نیز دادگستری استان فارس تحویل داده و نسبت به اجرای این برنامه تضمین های لازم را ارائه کند.

پس از این اقدامات، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس نسبت به استمهال مطالبات معوق دستگاه ها از این کارخانه اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم تلاش خود را برای تسهیل موانع تولید به کار گرفته است

دولت سیزدهم تلاش خود را برای تسهیل موانع تولید به کار گرفته است