مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 17:102021-10-27حوادث

بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار کرمانشاه تهیه می شود


دادستان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید اطلاعات مجرمین خطرناک را به صورت جداگانه ثبت کرد، گفت: بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار کرمانشاه تهیه می شود.

- ، شهرام کرمی در نشست امروز ستاد کنترل مجرمین حرفه ای و سابقه دار، با اشاره به آمار بالای وقوع تیراندازی در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: بسیاری از متهمینی که اقدام به تیراندازی می کنند، شناسایی شده و دستگیر می شوند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی تر با این دسته از متهمین، افزود: باید به گونه ای هزینه های ارتکاب این جرم را برای این افراد بالا ببریم که دوباره دست به چنین جرایمی نزنند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه علاوه بر سلاح های غیرمجاز گاهاً در برخی از تیراندازی ها از سلاح های گرم دارای مجوز هم استفاده می شود، تصریح کرد: استفاده از سلاح مجاز در تیراندازی های سطح شهر درصد کمی را به خود اختصاص داده و با این وجود اگر سلاح دارای مجوز در تیراندازی ها کشف شود دیگر استرداد نخواهد شد.

کرمی به تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار در استان کرمانشاه هم اشاره و گفت: در این سامانه باید اطلاعات مجرمین خطرناک را به صورت جداگانه ثبت کرد تا در مواقع لزوم بتوان راحت تر به آن رجوع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار کرمانشاه تهیه می شود

بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار کرمانشاه تهیه می شود