مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-27ورزشي

منش از طرح های موفق در اشتغالزایی جوانان است


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از منش به عنوان یکی از طرح های ارزشمند در اشتغالزایی جوانان یاد کرد و افزود: از استارتاپ های برگزیده این مرکز حمایت خواهیم کرد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از "منش" به عنوان یکی از طرح های ارزشمند در اشتغالزایی جوانان یاد کرد و افزود: از استارتاپ های برگزیده این مرکز حمایت خواهیم کرد.

محمد حسین زاده در جشنواره ایده های برتر که امروز (پنجم آبان) در سالن اجتماعات علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد، از اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های مهم جوانان یاد کرد و افزود: در همین راستا معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، بحث اشتغال را در قالب طرح های مختلف پیگیری کرده که این طرح ها در استان کرمانشاه نیز اجرایی شده است.

وی از طرح مهارت سرباز به عنوان یکی از این طرح ها یاد کرد وافزود: این طرح با همکاری جهاد دانشگاهی در استان نیز اجرایی شده و از ابتدای سال تاکنون بیش از 7100 سرباز در قالب این طرح مهارت های عمومی اشتغال و مهارت های زندگی را فرا گرفته اند.

حسین زاده گفت: در طرح دیگری که کرمانشاه به عنوان اولین پایلوت آن در نظر گرفته شده با همکاری دفتر یونیسف در ایران، آموزش 100 جوان 18 تا 25 ساله در زمینه اشتغال و کارآفرینی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش از طرح های موفق در اشتغالزایی جوانان است

منش از طرح های موفق در اشتغالزایی جوانان است