مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:502021-10-27اجتماعي

هوای البرز با افزایش آلاینده ها مواجه می شود


تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از خروج سامانه بارشی از منطقه است که با توجه به جهت وزش باد روند افزایش آلاینده ها و در ارتفاعات مه رقیق پیش بینی می شود.

- آرش بهارونداحمدی در گفت وگو با به پیش بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از خروج سامانه بارشی از منطقه است که با توجه به جهت وزش باد روند افزایش آلاینده ها و در ارتفاعات مه رقیق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به سبب ماندگاری دمای کمینه زیر 5 درجه سانتی گراد بیشتر از 10 ساعت هرگونه عملیات بتن ریزی در این مناطق مطابق با آیین نامه بتن با مخاطره یخ زدگی همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد بوده و به تدریج صاف شده و هوا قابل قبول است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان 18 درجه سانتی گراد و کمترین دمای هوا 3 درجه سانتی گراد بوده و بیشینه باد 7 متر بر ثانیه است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف همراه با غبار محلی و روند افزایش آلاینده ها است و هوا در پاره ای نقاط برای گروه های حساس ناسالم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای البرز با افزایش آلاینده ها مواجه می شود

هوای البرز با افزایش آلاینده ها مواجه می شود