مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:402021-10-27ورزشي

تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال


پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رییس جمهور و وزیر نیرو گرفته ایم، - ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رییس جمهور و وزیر نیرو گرفته ایم، به زودی شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن این سد پس از 28 سال باشیم.

محمدهادی ایمانیه چهارشنبه 5 آبان در سفر به شهرستان ممسنی، ضمن بازدید از پروژه ها و بخش های مختلف این شهرستان، به خبرنگاران گفت: امیدوار هستیم که تا پایان امسال، مشکل تونل جاده نورآباد به بوان، رفع و قطعه ای از این پروژه آماده بهره برداری شود.

ایمانیه با بیان اینکه مسیر نورآباد به بوان، از محورهای ناایمن فارس به شمار می رود که مواردی از تصادف در آن حادث شده است، لزوم تسریع در تکمیل این پروژه را یادآور شد و گفت: در خصوص گازرسانی و آبرسانی به 20 روستای شهرستان، دستور لازم صادر شده است.

استاندار فارس با ابراز تأسف از این که دو پروژه ورزشگاهی در شهرستان ممسنی نیمه کاره مانده و رو به تخریب است، یکی از موارد مورد تاکید را تسریع در تکمیل این پروژه ها اعلام و ضمن اشاره به بازدیدی که از ساختمان شهرداری نورآباد داشت یادآور شد که تصمیمات لازم برای این پروژه هم اتخاذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال

تکمیل سد پارسیان پس از 28 سال