مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-27اجتماعي

تعداد محیط بانان با وسعت مناطق تحت مدیریت متناسب نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه روسای ادارات ستادی ضمن گشت و کنترل در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا و بازدید از پاسگاه های محیط بانی، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان به همراه روسای ادارات ستادی ضمن گشت و کنترل در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا و بازدید از پاسگاه های محیط بانی، یک روز کاری را با محیط بانان این منطقه سپری کرد.

مهرداد فتحی بیرانوند، امروز در پایش و گشت و کنترل در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا پرداخته و از پاسگاه های محیط بانی این منطقه، ضمن ابراز رضایت از وضعیت حفاظت این منطقه، از افزایش جمعیت حیات وحش شاخص این منطقه بر اساس آمار برداری سالیانه حیات وحش در این منطقه خبر داد.

فتحی بیرانوند با بیان اینکه تعداد محیط بانان با وسعت مناطق تحت مدیریت متناسب نیست، عنوان کرد: تلاش و کوشش فراوان محیط بانان علی رغم کمبودها، مشکلات معیشتی و سختی کار را عامل حفظ گونه های جانوری و گیاهی این مناطق دانست، که نشان از تعهد، علاقمندی و انگیزه آنان برای حفاظت از طبیعت دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به تنوع زیستی بالای پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، بیان کرد: گونه های قوچ و میش وحشی به عنوان گونه های شاخص این منطقه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد محیط بانان با وسعت مناطق تحت مدیریت متناسب نیست

تعداد محیط بانان با وسعت مناطق تحت مدیریت متناسب نیست