مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:202021-10-27ورزشي

دومین برد متوالی پرسپولیس/ نساجی قربانی بازیکن مازندرانی!


تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید تا جای استقلال را در رده سوم جدول بگیرد.

- خبرنگار مهر ، در روز پایانی هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه دو دیدار برگزار شد که در یکی از این بازی ها تیم پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی برابر نساجی مازندران با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد.

در این مسابقه که از ساعت 18 آغاز شد، مهدی عبدی (42 و 63) بازیکن مازندرانی برای پرسپولیس و کریم اسلامی (49) برای نساجی گلزنی کردند.

به این ترتیب پرسپولیس دومین برد متوالی خود را کسب کرد و 6 امتیازی شد تا با گل زده بیشتر نسبت به استقلال در رده سوم جدول قرار بگیرد.

نساجی هم با این باخت 3 امتیازی باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس و نساجی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، امید عالیشاه (سیامک نعمتی)، مهدی شیری (سعید آقایی)، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی (علی نعمتی)، عیسی آل کثیر (احسان پهلوان)، مهدی عبدی (حامد پاکدل) روانه میدان کرد.

نساجی هم با ترکیب علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جان ملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی ()، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری (عرفان گل محمدی)، فرزاد زامهران (حسین نجفی)، کریم اسلامی (محمدجواد مولایی) و مسعود شجاعی (سعید غلامعلی بیگی) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین برد متوالی پرسپولیس/ نساجی قربانی بازیکن مازندرانی!

دومین برد متوالی پرسپولیس/ نساجی قربانی بازیکن مازندرانی!