مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 16:052021-10-27حوادث

خرید بازی رایانه ای و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر


رییس پلیس فتا هرمزگان از کشف پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب خبر داد و گفت: متهم در قبال خرید اکانت یا شارژ بازی های رایانه ای اقدام به تخلیه کارت بانکی مادرش کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان بهمنی اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و با انجام اقدامات تخصصی پلیسی و تحقیقات صورت گرفته در فضای مجازی، متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس فتا منتقل شد.

رییس پلیس فتا هرمزگان با اشاره به اینکه دربازجویی اولیه انجام شده مشخص شد متهم فرزند شاکی است و با استفاده از اطلاعات حساب و با اشاره به اینکه والدین باید ضمن آشنایی با نحوه استفاده از تکنولوژی روز، همگام با فرزندان خود حرکت کرده و از آنها عقب نمانند در غیر اینصورت نمی توانند همگام با تکنولوژی در تربیت فرزندان خود موفق شوند، خاطر نشان کرد: والدین دقت نظر داشته باشند که از در اختیار قرار دادن کارت بانکی اصلی خود به فرزندانشان خودداری نمایند و جهت انجام مخارج روزانه، کارت به خصوصی با یک سقف مشخص در اختیار آنان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بازی رایانه ای و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر

خرید بازی رایانه ای و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی مادر