مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-27اجتماعي

تنگه ناری; گذرگاه آبی زیبا در دل طبیعت فیروزآباد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، تنگه همان گذرگاه آبی و یا آبراهه است که به صورت طبیعی ایجاد شده که برخی از آن ها باریک و برخی پهن تر هستند و این تنگه ها درون گودالی هستند که اطراف آن ها را درختان و کوه ها محاصره کرده اند و بیشتر تنگه ها توسط فرسایش از طریق آب در قرن های متوالی به وجود آمده اند.

دیدن این پدیده های طبیعی بسیار مسرت بخش و هیجان انگیز است؛ یکی از این پدیده های طبیعی و گردشگری تنگ ناری فیروزآباد می باشد که امیدواریم با شناخت این پدیده طبیعی گمشده عزم خود را جزم کنید و برای یک بار هم که شده به این منطقه زیبا و دوست داشتنی سفر کنید.

  تنگ ناری در 30 کیلومتری شمال فیروزآباد قرار دارد؛ بعد از طی کردن 15 کیلومتر از جاده اصلی فیروزآباد به سمت شیراز به یک دو راهی می رسید که دو راهی روستای ابراهیم آباد است و فاصله دوراهی تا روستای ابراهیم آباد 3کیلومتر است و بعد از رسیدن به این روستای زیبا که با داشتن درختانی زیبا و متنوع از جمله: گردو و انگور و سیب ترش و هم چنین مزارع زیبا مثل برنج، ذرت و گندم و مردمانی مهمان نواز زبانزد خاص و عام است؛ می توانید چند ساعتی را در آن جا به تماشا و استراحت بگذرانید.

بعد از گذشتن از روستا در فاصله 5کیلومتری روستا امامزاده شاه غیب(ع) قرار دارد که اهالی روستا و مردم فیروزآباد ارادت خاصی به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگه ناری; گذرگاه آبی زیبا در دل طبیعت فیروزآباد

تنگه ناری; گذرگاه آبی زیبا در دل طبیعت فیروزآباد