مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:352021-10-27اقتصادي

مختومه کردن 400 هزار پرونده اجرا در هفت ماه سال 1400 / مهلت 5 ماهه برای بدهکاران


در طول هفت ماه منتهی به پایان مهرماه 1400 قریب به 400 هزار پرونده در واحدهای اجرای اسناد رسمی ادارات کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور مختومه شد.

- ، مهدی اقبال با بیان اینکه یکی از سیاستهای ریاست سازمان ثبت مختومه نمودن پرونده های سنواتی اجراست، اظهار داشت: تقریباً حدود یک میلیون و 200 هزار پرونده موجودی پرونده های واحدهای اجرای اسناد رسمی بوده با هماهنگی به عمل آمده و مدیریت جهادی صورت گرفته در هفت ماه گذشته، یک سوم آنها تعیین تکلیف و مختومه شد.

وی با اشاره به اینکه تقریباً 770 هزار در واحدهای اجرای ادارات کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور باقی مانده است، هشدار داد که بدهکاران تنها تا پایان سال برای مختومه کردن پرونده های تشکیلی بیشتر فرصت ندارند و در این فرصت اگر مزایده ای برگزار نشود و فرد دارای پرونده، بدهی خود را تسویه کند نیازی به پرداخت هزینه های دولتی نیست و بر اساس برنامه ششم توسعه کشور، از پرداخت حقوق دولتی معاف هستند.

به گفته معاون سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، چنانچه افراد بدهکار دارای پرونده در دفاتر اجرا، بتوانند قبل از برگزاری مزایده، نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند از پرداخت تمامی حقوق معاف می شوند ولی چنانچه از ابتدای فروردین 1401 اقدام کنند چون مهلت تعیین شده در برنامه ششم توسعه به اتمام رسیده مشمول پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مختومه کردن 400 هزار پرونده اجرا در هفت ماه سال 1400 / مهلت 5 ماهه برای بدهکاران

مختومه کردن 400 هزار پرونده اجرا در هفت ماه سال 1400 / مهلت 5 ماهه برای بدهکاران