مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 15:302021-10-27دانش

سند توسعه پنج ساله را اجرایی می کنیم/سلیمی سکاندار دوباره دانشگاه آزاد اردبیل


رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: در دوره جدید مسئولیت در این دانشگاه تلاش می کنیم تا سند توسعه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی را محقق کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیشترین خدمات را ارائه کرد در حقیقت ارمغان این دانشگاه به مردم استان بود و معادل کل شهریه ای که از بدو تأسیس دانشگاه آزاد در استان اردبیل تاکنون از دانشجویان گرفته شده بود، صرف احداث این بیمارستان شد تا ارزش افزوده بیشتری را برای این استان رقم بزند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل احداث دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سرعین، میهمانسرا در سرعین، ساخت مسجد، راه اندازی واحد شاهد و اجرایی شدن سر درب دانشگاه را از دیگر اقدامات خود در دوره قبلی مسئولیت دانشگاه آزاد برشمرد و گفت: در آن مقطع با تولید 236 مقاله با دانشگاه محقق اردبیلی همپا حرکت کرده و توانستیم یک میلیارد دلار تجهیزات و امکانات برای آزمایشگاه و سایر بخش های این دانشگاه خریداری کنیم.

سلیمی افزود: در این دوره از مسئولیت سعی خواهیم کرد تا سند تحول و توسعه دانشگاه آزاد را که به صورت پنج ساله تدوین شده، عملیاتی و اجرایی کنیم که امیدواریم اهداف شایسته ای در این حوزه محقق شود.

وی با تاکید بر سودمندی و نافع بودن علم و توجه به رشته های کاربردی خاطر نشان کرد: تجارت تکنولوژی و توجه به مسائل فرهنگی از جمله رویکردهای مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه پنج ساله را اجرایی می کنیم/سلیمی سکاندار دوباره دانشگاه آزاد اردبیل

سند توسعه پنج ساله را اجرایی می کنیم/سلیمی سکاندار دوباره دانشگاه آزاد اردبیل