مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:552021-10-27دانش

سند 5 ساله دانشگاه آزاد تحول آفرین است/ تولید 200 نوع محصول در دانشگاه آزاد اردبیل


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در دانشگاه باید تحول جدی ایجاد کنیم چرا که کارکردهای قبلی دانشگاه دیگر اثرگذار نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فرزاد جهان بین عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس و اشتغال زا حرکت می شود.

وی افزود: چرخش تحول آفرین از عرضه محوری و مقاله گرایی به سمت مسئله گرایی و حل مسائل کشور و منطقه، دومین بخش از سند تحول آفرین است که در این بخش به دنبال ارائه راه حل برای مسئله های موجود در جامعه خواهیم بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ سرلوحه انجام تمام امور است، تصریح کرد: چرخش به سمت اجتماع فرهنگی و تربیتی از دیگر بندهای سند تحولی است.

جهان بین عنوان کرد: چرخش تحول آفرین به سمت پایداری اقتصادی لازمه تداوم حیات دانشگاه آزاد اسلامی است، به طوری که دیگر نباید اقتصاد دانشگاه متکی به شهریه ها باشد و در این چرخش به سرمایه محوری و سرمایه گذاری و بهره وری مناسب حرکت خواهد شد.

به گفته وی در آخرین بخش چرخش تحول آفرین از رشد کمی به سوی توسعه کیفی همراه با بازآفرینی معماری واحدها برنامه ریزی و اقدام می شود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات و اقدامات ارزنده رییس سابق دانشگاه آزاد اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 5 ساله دانشگاه آزاد تحول آفرین است/ تولید 200 نوع محصول در دانشگاه آزاد اردبیل

سند 5 ساله دانشگاه آزاد تحول آفرین است/ تولید 200 نوع محصول در دانشگاه آزاد اردبیل