مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:452021-10-27سياسي

بررسی اختلالات روانپزشکی در دوره ی جنینی در «چرخ»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها ی این قسمت از چرخ ، پویا پاک نژاد با محمدحسین جهان پناه، - سی وسمین قسمت فصل هشتم چرخ ساعت 19 امروز، چهارشنبه 5 آبان 1400، با بررسی احتمال ابتلا به اختلالات روانپزشکی در دوره ی جنینی روی آنتن شبکه ی چهار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، در بخش تازه ها ی این قسمت از چرخ ، پویا پاک نژاد با محمدحسین جهان پناه، روزنامه نگار علم و فناوری گفتگو و تازه ترین کتاب ها و فیلم های علمی-تخیلی را معرفی خواهند کرد.

در بخش چرخ زندگی هم آیدا محمودی، پژوهشگر شناخت اجتماعی با دکتر علی شهبازی، عضو هیئت علمی گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران درباره ی دوره ی جنینی و احتمال ابتلا به اختلالات روان پزشکی گفتگو خواهد کرد.

بارداری از حساس ترین دوران های زندگی انسان هاست.

صدمات وارده بر جنین در دوران بارداری می تواند زمینه ساز بسیاری از اختلال های جسمی و روانی در سال های بعدی زندگی فرد باشد، به طوری که زمینه ی بسیاری ازاختلال های روان پزشکی دوران بزرگسالی را باید در دوران جنینی جست وجو کرد.

سلامت روانی در دوران بارداری از مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اختلالات روانپزشکی در دوره ی جنینی در «چرخ»

بررسی اختلالات روانپزشکی در دوره ی جنینی در «چرخ»