مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:202021-10-27اقتصادي

روستابازارها بستری برای حمایت از تولیدکننده و تعدیل نرخ کالاهای اساسی


رییس اداره تعاون روستایی شهرستان گناباد از راه اندازی پنج روستابازار در هفته های اخیر در شهرستان گناباد خبر داد و گفت: به منظور حمایت از مصرف کننده و به خصوص مصرف کنندگان روستایی نرخ کالاهایی که در روستا بازارها ارائه می شود، - نسبت به سطح بازار متعارف تر و متعادل تر است.

مهدی رضازاده در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در مقاطع مختلف از زمان جنگ تحمیلی تا مقطع کنونی که در جنگ اقتصادی هستیم، یکی از وظایف و رسالت های سازمان تعاون روستایی تامین کالاهای اساسی شهروندان و خانوارهای روستایی است که در مواقع حساس تر از جمله مقطع کنونی ضرورت آن بیشتر احساس می شود.

رضازاده اظهار کرد: در سال های اخیر با توجه به اینکه بعضی از اقلام به صورت سهمیه بندی به شهرستان وارد شده و بیشتر از 50 الی 60 درصد سهمیه ها از طریق اتحادیه روستایی تأمین و توزیع می شود، ضرورت داشت که این کالاها در بستر مناسبی ساماندهی شود.

وی افزود: در گذشته فروشگاه های مصرف در مراکز شهرها و به طور مویرگی در تمام روستاهای شهرستان فعال است ولی به تدریج فعالیت این واحدها کم رنگ تر شد و بسیاری از آن ها به حالت تعطیل و یا نیمه تعطیل در آمده بودند و لازم بود که این واحدها بازآماد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستابازارها بستری برای حمایت از تولیدکننده و تعدیل نرخ کالاهای اساسی

روستابازارها بستری برای حمایت از تولیدکننده و تعدیل نرخ کالاهای اساسی