مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-27اقتصادي

53 نازل جایگاه های سوخت ناحیه کاشمر به چرخه خدمات رسانی بازگشت


رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کاشمر گفت: علی رغم مشکلاتی که از روز گذشته برای جایگاه های سوخت سراسر کشور به وجود آمد، تاکنون از 96 نازل جایگاه های سوخت تحت پوشش ناحیه کاشمر 53 نازل به چرخه خدمات بازگشتند.

- حسین عربی در گفت وگو با ایسنا افزود: شهرستان های کاشمر، کوهسرخ و خلیل آباد نیز زیر پوشش ناحیه کاشمر است، اکنون در این شهرستان ها 11 جایگاه با 96 نازل فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه جایگاه های سوخت رسانی منطقه یکی پس از دیگری در حال فعال شدن است، اظهار کرد: اولین جایگاهی که به زودی در کاشمر فعال می شود و بنزین یارانه ای را عرضه خواهد کرد.

جایگاه بنزین بلوار جانبازان است و باقی نیز به مرور به روال عادی بر خواهند گشت.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه کاشمر تصریح کرد: از روز گذشته 9 جایگاه در شهرستان های تحت پوشش ناحیه کاشمر فعال شد و بنزین با نرخ آزاد 3000 تومان و نفت و گاز را با نرخ آزاد 600 تومان به مردم عرضه می کنند.

از دیروز به جز جایگاه بلوار جانبازان در شهر کاشمر و یک جایگاه دیگر در شهر کندر سایر جایگاه ها مشکلی برای عرضه سوخت نداشتند.

عربی تصریح کرد: با توجه به وجود 2600 جایگاه در سطح کشور قطعا فعال شدن همه آن زمان بر خواهد بود به همین خاطر بر اساس اولویت کشوری و به مرور فعال سازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 نازل جایگاه های سوخت ناحیه کاشمر به چرخه خدمات رسانی بازگشت

53 نازل جایگاه های سوخت ناحیه کاشمر به چرخه خدمات رسانی بازگشت