مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 14:002021-10-27اقتصادي

ام تی ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان


گروه ام تی ان، دارنده 49 درصد از سهام ام تی ان ایرانسل ، جایگاه دومین اپراتور ارتباطی در فهرست کارفرمایان برتر جهان را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، در رتبه بندی جدید مجله اقتصادی فوربز (Forbes) از برترین کارفرمایان جهان در سال 2021 میلادی، گروه ام تی ان (MTN Group) موفق شده تا در میان اپراتورهای ارتباطی، در مقام دوم و در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی (Telecommunications Services, Cable Supplier)، در جایگاه سوم جهانی قرار گیرد.

ام تی ان در این فهرست، که شامل رتبه بندی 750 شرکت بین المللی حائز بیشترین امتیاز در زمینه های کاری مختلف است، با 9 پله صعود نسبت به رده بندی قبلی، در میان اپراتورهای ارتباطی، پس از شرکت دویچه تله کام و بالاتر از شرکت هایی مانند اورنج ، گروه تیم ، کی تی ، ورایزن ، وودافون ، گروه بی تی و… قرار گرفته است.

در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات ارتباطی حاضر در این فهرست نیز، ام تی ان، پس از شرکت های هوآوی و دویچه تله کام ، در رتبه سوم قرار گرفته و جایگاهی بالاتر از شرکت هایی مانند نوکیا و اریکسون را به دست آورده است.

رتبه بندی مجله فوربز، بر اساس نظرسنجی از 150هزار نفر از کارکنان تمام وقت و پاره وقت شرکت های بین المللی به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ام تی ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان

ام تی ان، دومین اپراتور ارتباطی در بین کارفرمایان برتر جهان