مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:502021-10-27اقتصادي

انسداد 91 حلقه چاه غیر مجاز در استان تهران


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران از انسداد 91 حلقه چاه غیرمجاز و جلوگیری از تخلیه سالانه بیش از 464 هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی امورهای منابع آب استان تهران طی مهر ماه سال جاری خبر داد.

- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران از انسداد 91 حلقه چاه غیرمجاز و جلوگیری از تخلیه سالانه بیش از 464 هزار متر مکعب آب از سفره های زیر زمینی امورهای منابع آب استان تهران طی مهر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد علی قربانیان با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیر زمینی و صیانت از منابع آبی و با پیگیری و تلاش گروه های گشت و بازرسی امورهای منابع آب استان، از تعرض به منابع آبی جلوگیری و 91 حلقه چاه غیرمجاز با مجموع عمق سه هزار و 620 متر و میزان دبی حدود 39 لیتر برثانیه مسدود شد.

وی با بیان اینکه با انجام این عملیات از تخلیه سالانه 464 هزار و 994 متر مکعب آب از منابع زیر زمینی جلوگیری شد، گفت: بیشترین تعداد چاه های مسدود شده به ترتیب مربوط به امورهای منابع آب تهران، شهریار و شهرری بوده است.

قربانیان با اشاره به اینکه طی مدت مذکور130 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان شناسایی شد که اقدامات لازم جهت انسداد این چاه ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد : با توجه به همکاری موثر میان شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 91 حلقه چاه غیر مجاز در استان تهران

انسداد 91 حلقه چاه غیر مجاز در استان تهران