مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-27سياسي

وضعیت بافت میراثی شیراز خوب نیست/ساماندهی مطلب پزشکان خیابان زند


برخی از خانه های بین الحرمین شیراز با شیطنت خود را میراثی معرفی می کنند در حالیکه هیچگونه اثر تاریخی ندارد و فراموش نکنیم وضعیت بافت میراثی خوب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمتذکر شد: شهرداری در حال الکترونیک شدن است و فاصله بسیار زیادی تا شهر هوشمند دارد از این روی باید زیرساخت های لازم در خصوص شهر هوشمند ایجاد شود تا بتوان زمینه های دیگر این مهم را محقق کرد البته باید براین اصول تاکید کرد که شهرداری هنوز نتوانسته الکترونیک شود.

طاهری در ادامه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که در شهر شیراز بسیار حائز اهمیت است توجه به افزایش سرانه فضای سبز است این در حالی است که تاکنون فاصله طولانی تا محقق شدن فضای سبز استاندارد در شیراز وجود داشته و باید فضای سبز موجود در شیراز افزایش بیابد تا به میزان استاندارد برسد.

او در خصوص توجه به سرمایه گذاری نیز اظهار کرد: توجه به سرمایه گذاران در شیراز تنها به صورت شعار در دوره های پیشین مطرح شد و هیچ بهایی به سرمایه گذاران در شیراز داده نمی شد این در حالی است که شیراز ظرفیت قابل توجه ای در تمامی حوزه ها به خصوص در گردشگری دارد.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد: یکی از طرح های که به صورت یک ژرفه و به نفع واحد بهره بردار قرار داد امضا شده است طرح c-payاست از این رو این طرح باید اصلاح شود تا هر دو طرف قرارداد و مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بافت میراثی شیراز خوب نیست/ساماندهی مطلب پزشکان خیابان زند

وضعیت بافت میراثی شیراز خوب نیست/ساماندهی مطلب پزشکان خیابان زند