مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-27اقتصادي

توسعه 200 کیلومتری خطوط انتقال گاز از پارس جنوبی


مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران اعلام کرد که تا دو ماه آینده با بهره برداری از 200 کیلومتر خط لوله، خطوط انتقال گاز از پارس جنوبی افزایش می یابد.

- به نقل از رادیو ایران، مهدی جمشیدی دانا، با اعلام خبر افزایش خطوط انتقال گاز، توضیح داد: از این مقدار خطوط لوله انتقال گاز، بیش از یکصد کیلومتر به خطوط کلی افزوده می شود و مابقی هم تا دو ماه آینده اضافه خواهد شد که ان شاءالله با یاری خداوند و تلاش همکاران بتوانیم حداکثر گاز را از پارس جنوبی منتقل کرده و هیچ حبس گازی نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: اکنون افزون بر مدیریت و راهبری 37 هزار کیلومتر خطوط فشار قوی انتقال گاز در کل کشور، تعمیرات و بهره برداری از این خطوط نیز برعهده شرکت انتقال گاز است.

مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با بیان اینکه در طول این خطوط، حدود 320 کمپرسور تقویت فشار گاز وظیفه انتقال گاز را از مبادی تولید تا مبادی مصرف بر عهده دارند، تصریح کرد: از بزرگترین اقدام هایی که برای عبور موفق از فصل سرما در سال 1400 انجام شده، اجرای تعمیرات اساسی و بازدیدهای دوره ای حدود 750 هزار نفرساعت کارکرد در کل شرکت انتقال گاز ایران بود که بر اساس برنامه زمانبندی شده تکمیل شد تا برای ورود به زمستان دغدغه ای وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 200 کیلومتری خطوط انتقال گاز از پارس جنوبی

توسعه 200 کیلومتری خطوط انتقال گاز از پارس جنوبی