مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-27سياسي

هزینه های عمومی شهرداری رشت تناسبی با درآمدها ندارد


جلسه شورای شهر رشت برگزار و یکی از اعضای با اشاره به عدم تناسب میان درآمد و هزینه های شهرداری این شهر، گفت: همه کم و کاستی ها مربوط به وجود فساد نیست.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا بعد از ظهر چهارشنبه در یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وجود سگ های بلاصاحب در معابر اصلی و فرعی شهر، گفت: طی نامه ای به سرپرست شهرداری اعلام کردیم با توجه به تجربه ناموفق در ساماندهی سگ ها در دوره قبل، درخواست داریم با تدبیری بهتر و استفاده از پیمانکارانی که مسئولیت پذیری بیشتری دارند نسبت به زنده گیری و نگهداری در جای مناسب آنها اقدام کنند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به آغاز به کار فاز نخست کود آلی با ظرفیت 250 تن، تصریح کرد: امیدواریم این روند با توجه به حجم زباله های موجود با جدیت بیشتری برای فاز دوم با ظرفیت 250 تن وارد مدار شود.

ضرورت بهره گیری از تکنولوژی های روز برای مدیریت زباله سید شمس شفیعی، یکی از اعضای شورای شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به موضوع لوندفیل سراوان، بیان کرد: روزانه 1000 تن زباله در منطقه تولید می شود و از این مقدار 500 تن زباله مربوط به رشت است.

وی با بیان اینکه زباله های عفونی 10 تن و 200 تن زباله نیز مربوط به شهرداری و بخش های مختلف رشت است، افزود: بحث انتقال زباله به جنوب منتفی بوده و کارشناسی ترین راه نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های عمومی شهرداری رشت تناسبی با درآمدها ندارد

هزینه های عمومی شهرداری رشت تناسبی با درآمدها ندارد