موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:352021-10-27سياسي

بازسازی و تکمیل پروژه مزارشهید تازه تفحص شده ماسالی


به گفته رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ماسال پس از بهبود شرایط جوی پروژه بازسازی و تکمیل مزار شهید محمود حسرتی اجرا شده و در روزهای آینده نورپردازی و نصب کتیبه زیارت نامه قبور شهدا به اتمام خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ماسال، پس از 41 سال پیکر مطهر اولین شهید شهرستان ماسال به زادگاهش برگشت.

نیمه مهرماه بود که خبر بازگشت شهید محمود حسرتی که در اردیبهشت 1359 در کردستان و در حین مبارزه با گروهک های منحرف و منافق به شهادت رسیده بود در محافل عمومی شنیده شد.

پس از برگزاری مراسم با شکوه تشییع و تدفین، پیکر مطهر این شهید بزرگوار به روستای پدری خود منتقل و در جوار مزار مادرش به خاک سپرده شد.

پس از 15 روز و با بارش شدید باران در کمال تعجب و شرمساری مزار این شهید والامقام دچار آب گرفتگی شد که با حضور به موقع بسیجیان روستا این موضوع برطرف شد.

اما انعکاس تصویر این واقعه و نگاه حسرت بار برادر شهید به مزار آب گرفته شهید محمود حسرتی در رسانه های محلی و استانی فرماندار ماسال را به واکنش واداشت.

  وحید پورحضرت در واکنش به مطالبات صورت گرفته در پیامی رییس بنیاد شهید شهرستان را مقصر اصلی معرفی کرد و گفت که بارها درخواست برکناری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماسال را داده ام اما استان توجهی نکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و تکمیل پروژه مزارشهید تازه تفحص شده ماسالی

بازسازی و تکمیل پروژه مزارشهید تازه تفحص شده ماسالی