مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:302021-10-27اقتصادي

کمیته امداد ایلام در زمینه اشتغال و کارآفرینی اول شد


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان های کشور توانست رتبه اول را به دست آورد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: حوزه اشتغال و کارآفرینی این نهاد در نیمه نخست امسال در بین دیگر استان های کشور توانست رتبه اول را به دست آورد.

رضا طاهری اظهار کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته امداد مرکز در 17 شاخص ارزیابی شده از جمله در زمینه های کاریابی،آموزش شغلی، راهبری شغلی و چند شاخص دیگر کمیته امداد استان ایلام توانسته است در جایگاه نخست در بین استان های کشورقرار بگیرد.

وی افزود: در این مدت شش ماهه، امداد استان ایلام توانسته است در زمینه کاریابی و آموزش صد درصد،راهبری شغلی 46 درصد و در شاخص های دیگر نیز به بیش از 42 درصد تعهدات اشتغال زایی امسال خود عمل کند و در جذب جهادگران کارآفرین نیز به 100 درصد تعهدات خود عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در ادامه به عملکرد 6 ماهه استان در زمینه کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از 3 هزار و 400 فرصت شغلی برای مددجویان جویای شغل استان ایجاد شده است و در این زمینه 107 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد ایلام در زمینه اشتغال و کارآفرینی اول شد

کمیته امداد ایلام در زمینه اشتغال و کارآفرینی اول شد