مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:202021-10-27سياسي

رویداد «آینده روشن» ویژه رتبه های برتر کنکور علوم انسانی در حرم رضوی افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم گشایش رویداد آینده روشن ویژه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه آزمایشی علوم انسانی در حرم مطهر رضوی و با حضور حجت الاسلام قرائتی، - رویداد آینده روشن ویژه رتبه های برتر کنکور علوم انسانی در حرم رضوی افتتاح شد مراسم گشایش رویداد آینده روشن ویژه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه آزمایشی علوم انسانی در حرم مطهر رضوی و با حضور حجت الاسلام قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، مراسم گشایش رویداد آینده روشن ویژه رتبه های برتر آزمون سراسری در گروه آزمایشی علوم انسانی در حرم مطهر رضوی و با حضور حجت الاسلام قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

حجت الاسلام محسن قرائتی در این مراسم خطاب به نخبگان دانشجو تأکید کرد: شما به عنوان دانشجوی ایرانی مسلمان باید نسبت به سایر نخبگان وجه تمایزی داشته باشد که محدود به حوزه مادیات و فانی نباشد.

وی با اشاره به روایتی از معصومین (ع) گفت: دنیا بازار است و دارای چهار رکن خریدار، فروشنده، جنس و پول؛ مراقب باشید کلاه سرتان نرود و خود را به بهای ناچیز نفروشید؛ خداوند شما را برای ابدیت و جاودانگی آفریده است پس ارزش و جایگاه خود را به عنوان جانشین خداوند روی زمین که از همه مخلوقات، متمایز بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «آینده روشن» ویژه رتبه های برتر کنکور علوم انسانی در حرم رضوی افتتاح شد

رویداد «آینده روشن» ویژه رتبه های برتر کنکور علوم انسانی در حرم رضوی افتتاح شد