مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:102021-10-27سياسي

خبر خوب یعنی خبر بد!


محمد خدادی با اعتقاد بر اینکه خبر بد در رسانه های ما به خبر خوب تبدیل شده و همه به دنبال بیان نقاط ضعف هستند، گفت: توسعه کمی رسانه ها چاره مشکلات نیست، - محمد خدادی با اعتقاد بر اینکه خبر بد در رسانه های ما به خبر خوب تبدیل شده و همه به دنبال بیان نقاط ضعف هستند، گفت: توسعه کمی رسانه ها چاره مشکلات نیست، حلقه مفقوده روزگار ما فهم رسانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسمی در هتل اسپیناس تهران از خدمات محمد خُدادی، معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی شد.

معاون پیشین مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دوران انحصار رسانه ها پایان یافته است و دوران مخاطبان شروع شده است، افزود: همه باید تلاش کنند تا ارتباط مخاطبان با رسانه های داخلی و دلسوز کشور تقویت شود.

خدادی با بیان اینکه نه من رفته ام و نه آقای مهدی پور آمده است، گفت: همه ما باید در فضای رسانه ای حاضر باشیم و با بحران ها مقابله کنیم.

معاون پیشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از اینکه خبر بد در رسانه های ما به خبر خوب تبدیل شده و همه به دنبال بیان نقاط ضعف هستند، گفت: نظام اسلامی با وجود همه اختلاف سلیقه ها یک مجموعه واحد است که در برابر جبهه استکباری ایستاده است و خبرنگاران در خط مقدم مبارزه قرار دارند؛ برای شرکت در این جهاد لازم نیست حتما رسانه داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب یعنی خبر بد!

خبر خوب یعنی خبر بد!