مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:052021-10-27سياسي

وحدت نقطه هراس دشمنان از جامعه اسلامی است


مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت: وحدت نقطه هراس دشمنان از جامعه اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت الله فاضلی بعد از ظهر امروز دردر نشست خبری اظهار کرد: وحدت از مهم ترین فرایض دین اسلام بوده و بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر دعوت به وحدت و اخوت بین مسلمان است.

وی افزود: اگر وحدت به صورت کلی در جهان اسلام محقق شود قدرت جهان اسلام بسیار بیشتر از گذشته نمایان خواهد شد و تفکر و گفتمان وحدت باید بیش از پیش در جامعه گسترش پیدا کند.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمن اسلام امروز بیشترین سرمایه گذاری را برای تفرقه افکنی بین مسلمانان از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای و تشکیل گروه های تکفیری انجام می دهد و با وقاحت تمام این موضوع را مطرح می کنند و وحدت مهم ترین عامل خنثی سازی نقشه های دشمنان است.

فاضلی بیان کرد: برنامه ها و دیدارهای وحدت آفرین نباید به هفته وحدت محدود شود و باید این روحیه وحدت آفرین بین مسلمانان حفظ، تقویت و گسترش پیدا کند.

وی با اشاره دیدگاه مراجع تقلید در محکومیت توهین به مقدسات اهل سنت، خاطر نشان کرد: بر اساس نظر مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام توهین به مقدسات اهل سنت حرام است و بر مسئله وحدت تاکید ویژه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت نقطه هراس دشمنان از جامعه اسلامی است

وحدت نقطه هراس دشمنان از جامعه اسلامی است