مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 13:002021-10-27اقتصادي

اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلیل سالاری ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه) با ارائه گزارشی درباره وضع جایگاه های عرضه سوخت در جلسه ای که با رییس جمهوری در ستاد وزارت نفت تشکیل شد، - مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت به سامانه هوشمند سوخت کشور خبر داد و از مردم برای صبوری در این اختلال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلیل سالاری ظهر امروز (چهارشنبه، پنجم آبان ماه) با ارائه گزارشی درباره وضع جایگاه های عرضه سوخت در جلسه ای که با رییس جمهوری در ستاد وزارت نفت تشکیل شد، گفت: تاکنون 340 جایگاه عرضه سوخت در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه ای در این جایگاه ها فعال شده است.

وی افزود: حدود یک هزار و 800 جایگاه هم اکنون با استفاده از سیستم آفلاین نسبت به عرضه سوخت به قیمت آزاد به مردم اقدام می شود.

معاون وزیر نفت تأکید کرد: در ساعات نخست وقوع این رخداد، با استفاده از تجربیات گذشته و با برنامه مدیریت بحرانی که پیش بینی می کردیم سناریو های مختلف را بررسی کردیم و خوشبختانه با استفاده از همه ظرفیت های مجموعه، توانستیم در مدت کوتاهی مسیر را شناسایی و سیستم را ایمن سازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند

اتصال 340 جایگاه عرضه سوخت کشور به سامانه هوشمند