مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-27سياسي

مراسم استقبال از پیکر شهید درگیری با اشرار دلگان در فرودگاه یاسوج


پیکر شهید «موسی نوروزی» از ماموران نیروی انتظامی که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید ظهر امروز وارد فرودگاه یاسوج، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد پیکر شهید موسی نوروزی از ماموران نیروی انتظامی که روز گذشته در درگیری با اشرار مسلح در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید ظهر امروز وارد فرودگاه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه یاسوج به همراه اعضای شورای تامین و برخی مسئولان استانی حضور یافت، گفت: نسل جوان تا پای جان در راه دفاع از آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت بیشترین حضور را در جنگ تحمیلی داشت.

احمد زاده تصریح کرد: فرزند شهید نیروی انتظامی این استان نشان می دهد هنوز هم جوانان ما در دفاع از انقلاب جدی هستند و هرجا که لازم باشد در صحنه می مانند و در راه انقلاب و ارزش ها جان فشانی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شهادت این شهید والامقام را به محضر مقام معظم رهبری، پرسنل خدوم نیروی انتظامی، خانواده معظم این شهید و مردم شهیدپرور و انقلابی استان تبریک و تسلیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم استقبال از پیکر شهید درگیری با اشرار دلگان در فرودگاه یاسوج

مراسم استقبال از پیکر شهید درگیری با اشرار دلگان در فرودگاه یاسوج