مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:552021-10-27سياسي

سفر به زیستگاه زاغ بور همزمان با فصل پرنده نگری


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود از برگزاری رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود خبر داد.

حمیدرضا حسنی 5 آبان ماه 1400 اظهار کرد: رویداد گردشگری سفر به زیستگاه زاغ بور پنج شنبه و جمعه 13 و 14 آبان ماه امسال هم زمان با فصل طلایی پاییز و زمان مناسب پرنده نگری در بخش بیارجمند برگزار می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود افزود: بازدید از بافت پلکانی روستای هدف گردشگری قلعه بالا، آسیاب آبی دزیان، موزه روستایی، حمام های تاریخی روستاهای گیور و قلعه بالا و صنایع دستی فاخر زنان هنرمند منطقه و سوغات متنوع از جمله جاذبه های حضور در این رویداد گردشگری برای علاقه مندان است.

حسنی گفت: دوستداران طبیعت گردی در تمامی فصول سال و برای تفرج در مناطق طبیعی بکر، شترسواری، آفرود، رصد ستارگان، کویرگردی و دیدن گونه های حیات وحش به این منطقه سفر می کنند.

او افزود: برگزاری این رویداد با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه بوده و دفاتر خدمات مسافرتی و واحدهای بوم گردی ملزم به رعایت ضوابط ابلاغی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به زیستگاه زاغ بور همزمان با فصل پرنده نگری

سفر به زیستگاه زاغ بور همزمان با فصل پرنده نگری