مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:502021-10-27اقتصادي

ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولید کننده بر کالا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان عباس تابش از ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولید کننده بر روی کالا ها در هفته جاری خبر داد و گفت: - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولید کننده بر روی کالا ها در هفته جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان عباس تابش از ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولید کننده بر روی کالا ها در هفته جاری خبر داد و گفت: یکی از چالش های اصلی در بازار، درج قیمت های غیرقانونی و غیرواقعی بر روی کالا ها است.

رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان افزود: با توجه به مطالبه عمومی و با هدف شفاف سازی قیمت ها، و بهره مندی قانونی و منطقی هر یک از عوامل زنجیره تولید، توزیع و عرضه از سود های مصوب قانونی و اطلاع رسانی مستمر از قیمت انواع کالا و خدمات و همچنین کاهش بهای پرداختی توسط مصرف کنندگان لازم است با تغییر در شیوه درج قمیت کالا به عنوان الزام قانونی، موجبات استیفای بیش از پیش حقوق مصرف کنندگان فراهم شود.

تابش بیان داشت: در شرایط فعلی بواسطه اینکه رقابت حداکثری بین واحد های تولیدی برای بدست آوردن سهم بازار از طریق اختصاص حاشیه سود بیشتر برای شبکه توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولید کننده بر کالا

ابلاغ دستورالعمل درج قیمت تولید کننده بر کالا