مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-27سياسي

کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از کاهش 6 درصد بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی طی دو سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/سمنان نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از کاهش 6 درصد بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی طی دو سال گذشته خبر داد.

علی اصغر خانی ،با بیان اینکه دولت و مجلس عزم جدی برای رفع مشکلات مردم دارند اظهار کرد: اگر چه مردم در حال حاضر مشکلات زیادی دارند، اما همه ی مسئولان برای رفع این موانع و مصائب ، عزم جدی دارند.

وی با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس، باید زبان مردم باشد به تلاش های خود برای مردم حوزه انتخابیه پرداخت و افزود: در سال گذشته برای دو شهرستان شاهرود و میامی از محل اعتبارات محرومیت زدایی بالغ بر سه میلیارد تومان تخصیص داشته ایم و این عدد امسال به 161 میلیارد تومان افزایش یافته که 97 میلیارد تومان از این عدد مربوط به شهرستان میامی است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بخش کالپوش و خصوصا نردین در عرصه های مختلف انقلاب ، نقش موثر و پر شوری داشته اند خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم، خود را همواره بدهکار شما می دانم و بی تردید به سهم خود برای تحقق حقوق مردم تلاش خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر

کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر