مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-27اجتماعي

60 درصد دانش آموزان قزوینی عضو بسیج دانش آموزی هستند


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الأمر (عج) با بیان اینکه دانش آموزان نماد امیدآفرینی در کشور هستند، اعلام کرد: در کشور 15 میلیون و در استان 255 هزار دانش آموز به عنوان آینده سازان کشور مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 60 درصد عضو بسیج سازمان .

- ایسنا/قزوین مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الأمر (عج) با بیان اینکه دانش آموزان نماد امیدآفرینی در کشور هستند، اعلام کرد: در کشور 15 میلیون و در استان 255 هزار دانش آموز به عنوان آینده سازان کشور مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 60 درصد عضو بسیج سازمان بسیج دانش آموزی استان هستند.

سرهنگ محمد سرباز در نشست خبری با اهالی رسان که ظهر امروز چهارشنبه 5 آبان در محل سپاه صاحب الأمر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور سیزدهم آبان ماه سال 43 سالروز هجرت و تبعید امام از ترکیه است که توسط رژیم منحوس ترکیه رقم خورد.

این روز یادآور شهادت دانشجویان در دانشگاه تهران و یادآور حماسه و انقلاب مردم ایران در تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان خط امام در سال 58 به عنوان یکی از تاریخی تحریم روزهای ملت ایران است.

وی ادامه داد: 13 آبان یادآور دشمنی بیش از 70 ساله دولت ایالات متحده آمریکا علیه ملت ایران است که از سال 1332 با کودتای خود ملت ایران را از داشتن دولت مردمی محروم کرد و پس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد دانش آموزان قزوینی عضو بسیج دانش آموزی هستند

60 درصد دانش آموزان قزوینی عضو بسیج دانش آموزی هستند