مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:452021-10-27اقتصادي

هشدار به مسئولان طی 2 سال گذشته/ ضربه گیری تهدید های بنزینی با ارتقای سامانه سوخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله قلیزاده رییس صنف جایگاه داران با اشاره به دلایل ضعف سامانه کارت سوخت عنوان کرد: از دو سال گذشته همزمان با ایجاد مشکلات در حوزه سخت افزاری و خرابی کارت خوان های هوشمند سوخت وارد مذاکره با مسئولان نفتی و غیرنفتی .

- رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: در دو سال گذشته هشدار های لازم را به مسئولان در موضوع سامانه هوشمند سوخت و احتمال بروز بحران داده بودیم.

وزارت نفت برای ارتقای سیستم سوخت و پایش مراجع نظارتی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسدالله قلیزاده رییس صنف جایگاه داران با اشاره به دلایل ضعف سامانه کارت سوخت عنوان کرد: از دو سال گذشته همزمان با ایجاد مشکلات در حوزه سخت افزاری و خرابی کارت خوان های هوشمند سوخت وارد مذاکره با مسئولان نفتی و غیرنفتی شدیم و حتی در مکاتبات محرمانه وقوع بحران را هشدار داده بودیم.

جلسات تخصصی برگزار کردیم و وعده برای رفع مشکل داشتیم.

قلیزاده ادامه داد: اختصاص منابع برای نگهداری و ارتقای این سیستم باید از سوی وزارت نفت در 8 سال گذشته مدیریت می شد، ولی این کار صورت نگرفت.

به اعتقاد کارشناسان بی توجهی نسبت به تعمیرات و نگهداری سامانه ای که نزدیک به 15 سال از عمر آن میگذرد باعث افزایش احتمال بروز تهدیدات مختلف می شود و ما تقاضا دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مسئولان طی 2 سال گذشته/ ضربه گیری تهدید های بنزینی با ارتقای سامانه سوخت

هشدار به مسئولان طی 2 سال گذشته/ ضربه گیری تهدید های بنزینی با ارتقای سامانه سوخت