مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-27اقتصادي

نصب 250 هزار کنتور جدید هوشمند در سالجاری


تاکنون بیش از 550هزار کنتور هوشمند در بخش های کشاورزی، صنعتی، عمومی و اداری نصب شده و در مرحله بعد کل پروژه نصب کنتورهای هوشمند به تعداد 30 میلیون دستگاه در کشور انجام می شود.

- به نقل از وزارت نیرو، بند نخست مصوبه هیأت مدیره توانیر که در 5 بند تنظیم شده، بخش توزیع توانیر را مکلف می سازد شاخص های رؤیت پذیری و کنترل پذیری بار و برنامه کلان صنعت برق در این ارتباط را نهایی و ابلاغ کند و شرکت های توزیع نیز باید برنامه اجرایی رؤیت پذیری و کنترل پذیری بار خود را با توجه به شرایط منطقه، نوع تعرفه و میزان بار قابل پایش، تنظیم و معاونت هماهنگی توزیع پس از بررسی و تأیید برنامه ها، گزارش عملکرد ماهانه را برپایه نظارت مستمر، به هیأت مدیره توانیر ارائه کند.

در بند سوم این مصوبه آمده: به منظور استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی برای تحقق فعالیت های فوق، ازجمله در قالب قراردادهای PF (خرید، تجهیز و تأمین مالی به وسیله سرمایه گذار)، دفتر تأمین منابع مالی با هدایت معاونت مالی، پشتیبانی و امورمجامع توانیر، تضامین مورد نیاز سرمایه گذاران را پیش بینی و فرمت قراردادهای مرتبط را به شرکت های توزیع ابلاغ کند.

براساس بند چهارم، رؤیت پذیری و کنترل پذیری پست های توزیع به منظور دستیابی به هدف توسعه مدیریت از سطح فیدرهای فشار متوسط به سطح پست های توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 250 هزار کنتور جدید هوشمند در سالجاری

نصب 250 هزار کنتور جدید هوشمند در سالجاری