مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:402021-10-27سياسي

2 سالن مطالعه در مشهد افتتاح شد


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از افتتاح 2 باب سالن مطالعه خصوصی در شهرستان مشهد همزمان با هفته وحدت خبر داد.

- حجت الاسلام علی اکبر سبزیان اظهار کرد: سالن های مطالعه خردمندان و طلیعه دانش همزمان با هفته وحدت و در راستای تکریم ارباب رجوع افتتاح شد.

وی ادامه داد: هدف ما در کنار رسالت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ایجاد فضاهای امن و آرام برای مراجعان در رابطه با خدمات کتابخانه ای است.

از آن جا که به علت محدودیت های منابع دولتی و پراکندگی های وسیع شهری امکان احداث کتابخانه در همه مناطق مقدور نیست، اداره کل کتابخانه های عمومی به جهت تکریم ارباب رجوع درخواست مراجعان برای تامین فضاهای مطالعاتی امن و مناسب اقدام به واگذاری مجوز به سالن های مطالعه شخصی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، سالن مطالعه خردمندان در خیابان سامانیه 2، هاشمیه 1/1، پلاک 2/194 با مساحت 200 مترمربع و زیربنای 348 مترمربع با ظرفیت 68 نفر ویژه آقایان و سالن مطالعه طلیعه دانش در خیابان خیابان راهنمایی، راهنمایی 9، پلاک 19 با مساحت 498 متر مربع و زیربنای 200 متر مربع با ظرفیت 60 نفر ویژه خانم ها و امکانات اتاق های VIP، سالن غذاخوری و اینترنت پرسرعت آماده ارائه خدمات به مراجعان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 سالن مطالعه در مشهد افتتاح شد

2 سالن مطالعه در مشهد افتتاح شد