مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-27سياسي

مدیرعامل جدید سازمان بنادر منصوب شد


وزیر راه و شهرسازی در حکمی «علی اکبر صفایی» را به عنوان معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب کرد.

- به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی از فعالان باسابقه و شناخته شده بخش دریایی و بندری کشور، با حکم رستم قاسمی؛ وزیر راه و شهرسازی به عنوان معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد.

در بخشی از حکم رستم قاسمی خطاب به علی اکبر صفایی آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، در اجرای سیاست های نظام و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است، علی اکبر صفایی متولد سال 1349 در شهر کازرون و دارای مدرک کارشناسی بنادر و کشتیرانی ، کارشناسی ارشد علوم دریایی از دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد و دکتری علوم دریایی (مهندسی دریا) از دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) است.

او که فارغ التحصیل ممتاز دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد با رتبه برتر در بین نمایندگان 140 کشور جهان است، بیش از 26 سال فعالیت در حوزه بندری و دریایی کشور را در سمت های مختلف از کارشناسی تا مدیریتی در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جدید سازمان بنادر منصوب شد

مدیرعامل جدید سازمان بنادر منصوب شد