مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-27اقتصادي

واکسیناسیون سیار در مراکز پرتردد قم انجام شود


استاندار قم با تاکید بر مشارکت همگانی برای افزایش آمار واکسیناسیون گفت: علاوه بر شبانه روزی کردن برخی مراکز واکسیناسیون در استان، راه اندازی تیم های سیار واکسیناسیون به ویژه در مراکز پرتردد و پرتجمع شهر مانند بازار باید در دستور کار مرکز بهداشت استان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در حاشیه برگزاری نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در گفت و گو با خبرنگاران، بیان کرد: در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت مقابله با بیماری کرونا مطرح شد.

وی افزود: بر اساس گزارش ها، خوشبختانه بستری ها و فوتی های کرونا در قم رو به کاهش است، اگرچه متأسفانه برخی شهرهای کشور بازگشت به وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی را تجربه می کنند.

استاندار قم ادامه داد: آمار بیانگر آن است که استان قم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نسبت به سایر استان ها در رتبه اول است.

وی با تشکر از همکاری همشهریان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اظهار کرد: اگر این همکاری و تعامل نمی بود، نمی توانستیم پنج موج سهمگین بیماری کرونا را پشت سر بگذاریم.

استاندار قم در ادامه خاطرنشان کرد: برای موفقیت نهایی در مبارزه با کرونا باید همچنان توسعه واکسیناسیون را در دستور کار داشته باشیم، چراکه با واکسیناسیون، شدت درگیری با این بیماری و احتمال مرگ و میر کاهش خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون سیار در مراکز پرتردد قم انجام شود

واکسیناسیون سیار در مراکز پرتردد قم انجام شود