مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:352021-10-27اقتصادي

فولاد صنفت بناب در ماه های آتی وارد بورس می شود


مدیر منابع انسانی فولاد صنعت بناب از وارد شدن این مجتمع تولیدی به بورس کلا در ماه های آتی خبر داد.

- نوراله خیری روز چهارشنبه، 5 آبان ماه، در نشست خبری از افزایش 14 درصدی تولید فولاد و میلگرد نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در حال حاضر یک هزار و 200 نفر به صورت مستقیم و حدود 200 نفر دیگر در قالب تامین نیروی پیمانکاری در این مجتمع مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به صادرات 90 هزار تنی این مجتمع در سال 99 از افزایش 300 درصدی صادرات نسبت به سال 98 خبر داد و افزود: بیشترین صادرات را به کشورهای همسایه عمدتا کشور عراق داشتیم و حتی در تناژهای کمتر به کشورهای اروپایی مثل گرجستان هم صادرات کردیم.

وی افزود: برای سال 1400 هم برنامه ریزی برای 150 هزار تن را داشته ایم که امیدواریم با تلاش بیشتر و بهتر به این رقم برسیم.

خیری با اشاره به کمک و حمایت های مجتمع صنعت بناب در امورات شهرستان بناب، گفت: سه هزار بسته معیشتی در چهار مرحله در قالب بسته های حمایتی و معیشتی در طرح کمک مومنانه در سطح شهرستان توزیع شده است و همچنین 500 بالن تامین اکسیژن برای بیمارستان های منطقه در این ایام سخت روزهای بیماری کرونا شده است.

مشاور ارشد مدیر عامل مجتمع بناب نیز در این جلسه، افزود: برای حمایت از خانواده های کم درآمد و تشویق به خود اشتغالی طرحی در قالب حمایت از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فولاد صنفت بناب در ماه های آتی وارد بورس می شود

فولاد صنفت بناب در ماه های آتی وارد بورس می شود