مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-27اقتصادي

وزیر اقتصاد به بانکهای دولتی هشدار داد


وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید بانک ملی ایران تأکید کرد: هیچ بخشی از تأمین مالی سوداگری در اقتصاد ایران نباید به پشتوانه بانک ها به ویژه بانک های دولتی صورت گیرد.

- وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید بانک ملی ایران تأکید کرد: هیچ بخشی از تأمین مالی سوداگری در اقتصاد ایران نباید به پشتوانه بانک ها به ویژه بانک های دولتی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شادا، سید احسان خاندوزی در این مراسم با اشاره به اینکه با وجود تلاش هایی که انجام می شود، تا تأمین مالی بانک محور به سمت تأمین مالی بازار محور حرکت کند اما در چشم انداز قابل پیش بینی، نظام بانکداری همچنان پایه تأمین مالی در اقتصاد ایران خواهد بود گفت: اگر نگران نظام تأمین مالی هستیم حتما باید اصلاحات بانکی را در اولویت قرار دهیم.

وی در ادامه سخنانش به انتظارات خود از شبکه بانکی کشور اشاره کرد و گفت: بانک ها در کنار مراعات مسئولیت های عمومی و اجتماعی حرکت به سمت یک عملیات بانکی اقتصادی، به صرفه و سود آور را در دستور کار خود قرار دهند؛ چرا که اگر بانک ها همچنان با کسری و زیان انباشته مواجه باشند توسعه پایدار که باید بر اساس نظام بانکی با ثبات باشد، رخ نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اقتصاد به بانکهای دولتی هشدار داد

وزیر اقتصاد به بانکهای دولتی هشدار داد