مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-27اجتماعي

بارش باران و برف و کاهش دما از روز جمعه در آذربایجان شرقی


مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از بارش برف و باران و کاهش دما و همچنین وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، از روز جمعه در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از بارش برف و باران و کاهش دما و همچنین وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، از روز جمعه در استان خبر داد.

افشین ابراهیمی با اعلام این خبر، گفت: نقشه های پیشیابی هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی از روز جمعه 7 آبان ماه وارد استان شده و سبب بارش باران و برف و کاهش دما در کلیه نواحی استان می شود.

وی با اشاره به بارش برف و باران و مه، افزود: اختلال در تردد و لغزندگی جاده ای و کاهش دید افقی به ویژه در جاده های کوهستانی و مرتفع دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از سفر های غیر ضروری اجتناب نموده و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

وی با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی و شکستن سرشاخه های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می شود از ساختمان های نیمه کاره و ایستادن در مکان هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی های عزیز توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف و کاهش دما از روز جمعه در آذربایجان شرقی

بارش باران و برف و کاهش دما از روز جمعه در آذربایجان شرقی