مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-27پزشكي

پیش بینی شدت عفونت کرونا با نشانگر های زیستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیکال اکسپرس، دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو به همراه همکارانشان در بیمارستان دانشگاه UCHealth کلرادو، - دانشمندان دانشگاه کلرادو در مطالعات اخیر خود دریافتند نشانگر های زیستی ممکن است به پیش بینی شدت کرونا در مبتلایان کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مدیکال اکسپرس، دانشمندان دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو به همراه همکارانشان در بیمارستان دانشگاه UCHealth کلرادو، نشانگر های ژنتیکی خاصی را کشف کرده اند که نه تنها نشان می دهد چه کسی به کووید-19 آلوده شده است، بلکه بینش هایی را در مورد شدت بیماری ارائه می کند.

دکتر کاتلین بارنز، استاد دانشگاه کلرادو، نویسنده اصلی این مطالعه، گفت: من فکر می کنم این مطالعه یک اثبات مفهومی فوق العاده در حوزه آزمایش کووید-19 است که می تواند برای سایر بیماری ها نیز اعمال شود.

این یک حرکت رو به جلو در دنیای پزشکی دقیق است.

این مطالعه که در مجله Communications Medicine منتشر شد، نشان می دهد سیگنال های خاصی از فرآیندی به نام متیلاسیون DNA بین افراد آلوده و غیر آلوده به سارس-کوو-2 متفاوت است؛ و می توانند شدت بیماری را حتی در مراحل اولیه نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شدت عفونت کرونا با نشانگر های زیستی

پیش بینی شدت عفونت کرونا با نشانگر های زیستی